torsdag den 12. august 2010

Voks / vax

Jeg var ude på photoshoot tidligere i dag (billeder følger) og lige pludselig fik jeg følelsen af, at der manglede noget i mit hår. Men heldigvis fandt jeg hurtigt ud af, at det nok var voks, jeg manglede.
Inspirationen til at putte voks i håret kommer fra New York, hvor jeg har været rigtig mange gange. Derovre er der mange, der putter voks i håret. Det har ikke slået helt an herhjemme endnu. Mange danskere er bange for at tage springet, men det skal nok komme. På billedet herunder er en god begyndervoks




I was out om a photoshoot today (picture following) and suddenly I got the feeling, that something was missing in my hair. Luckily I figured out, that it probably was wax, that was missing.
The inspiration to put wax in my hair comes from New York, where I have been a lot of times. Overthere a lot of people put wax in their hair.
It's not that popular in Denmark yet. Most of the danes are afraid of doing it, but it will become more and more popular.
On the picture above there is a very good beginner wax

Ingen kommentarer:

Send en kommentar