mandag den 16. august 2010

Gode og billige sko / good and cheap shoes

Undskyld, undskyld, undskyld. Modeugen tog totalt pusten fra mig, så derfor kom der ikke så mange blogdateringer sidst i sidste uge. Men nu er jeg tilbage, og jeg er tilbage med et rimeligt vildt scoop.
Jeg kommer gående ned ad Gammel Kongevej, og så ser jeg de her sko i vinduet. Loubatin-sko til en helt usandsynlig billig pris.
Så undskyld jeg var væk så længe, men det glemmer man vist fuldstændig, når man ser et tilbud som det.




Sorry, sorry, sorry. The fashion week took totally the breath away from me, so that's why there wasn't that many blogdates last in last week. But now I'm back, and I'm back with a pretty wild scoop.
I'm walking down Old Kings Road, and I ser these shoes in the window. Loubatin-shoes to an unbelieveable cheap price.
So I'm sorry I wasn't here for a long time, but that's totally forgotten with an offer like that.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar